„NISSAN DELTAWING" GRĮŽTA Į TRASĄ: JIS VARŽYSIS AMERIKOS IŠTVERMĖS LENKTYNIŲ FINALE
- Le Mano lenktynių sirgalių numylėtinis dalyvaus antrosiose - „Petit Le Mans" - lenktynėse.
- Šio novatoriško bolido, kuriam teko apmaudžiai pasitraukti iš Le Mano lenktynių birželio mėn., labai laukiama sugrįžtant į trasą.
- „Petit Le Mans" lenktynėse „Nissan Deltawing" pilotuos unikalios „Nissan GT Academy" nugalėtojas Lucasas Ordonezas kartu su „American Le Mans Series" lenktynių serijos PC klasės čempionu Gunnaru Jeannette‘u.
- Nuo 2013 m. „Nissan Deltawing" galės dalyvauti „American Le Mans Series" lenktynėse.
- „Michelin" grįžta kaip komandos partneris.
Radikaliojo „Nissan DeltaWing" bolido komanda pareiškė, jog ji dar „nebaigusi darbo" po tylaus pasitraukimo iš garsiųjų Le Mano 24 val. trukmės lenktynių trasos birželio mėn. Sirgalių numylėtinis grįš į mažuoju Le Mano broliu vadinamų „Petit Le Mans" lenktynių trasą užbaigti to, kas buvo pradėta.
Novatoriškas strėlės formos „Nissan DeltaWing" bolidas, prieš tris mėnesius prikaustęs 240 tūkst. Le Mano 24 val. trukmės lenktynių aistruolių dėmesį, vėl pasirodys trasoje. Spalio 17-20 dienomis jis dalyvaus „American Le Mans Series" (ALMS) finale „Road Atlanta" trasoje (JAV). Oficialus pranešimas paskelbtas rugsėjo 17 d. „Nissan" Šiaurės Amerikos pagrindinėje buveinėje Nešvilyje (Tenesio valstija), dalyvaujant „Nissan" Amerikos regiono vicepirmininkui Billui Kruegeriui.
„Nissan DeltaWing" sukurtas ir pagamintas garsiosioms Le Mano 24 val. trukmės lenktynėms. Šis lenktyninis automobilis, suvartojantis perpus mažiau kuro bei dukart rečiau keičiantis padangas nei šiuolaikiniai sportiniai prototipai, buvo priverstas pasitraukti iš Prancūzijos ištvermės lenktynių trasos praėjus šešioms valandoms nuo starto dėl susidūrimo su kitu bolidu.
Į keblią padėtį patekęs japonų „Nismo" lenktynininkas Satoshi Motoyama, kuris pusantros valandos herojiškai mėgino pašalinti pažeidimus, kol galiausiai turėjo pripažinti pralaimėjimą, su komanda susilaukė milžiniško sirgalių palaikymo. Dabar jų troškimas, jog šis lenktyninis bolidas sugrįžtų į trasą, bus patenkintas.
Dėl turimų įsipareigojimų visi trys Le Mane dalyvavę „Nissan DeltaWing" pilotai (Motoyama, Marino Franchitti ir Michaelis Krummas) prestižinėse „Petit Le Mans" (ALMS) lenktynėse nepasirodys. Šį bolidą „Road Atlanta" trasoje pilotuos pirmasis „Nissan GT Academy" čempionas - ispanas Lucasas Ordonezas kartu su „American Le Mans Series 2011" PC klasės čempionu Gunnaru Jeannette'u.
Už Europos regioną atsakingo „Nissan" generalinio direktoriaus Darreno Coxo išsakytos mintys: „Le Mano lenktynės mums buvo nepaprastai sėkmingos. Automobilis pateisino mūsų lūkesčius ir netgi pranoko juos, taip įrodydamas, jog novatoriškos technologijos, kurias mes išbandėme didžiausioje pasaulio viešojoje laboratorijoje, yra veiksmingos ir perspektyvios, siekiant darnaus ateities automobilių sporto".
„Vienintelis dalykas, kuris mums nesusiklostė, buvo lenktynių pabaiga, kuri visiškai nepriklausė nuo mūsų. Mes įrodėme technologijų veiksmingumą, todėl negalėjome pernelyg nusivilti. Tačiau mus labai nustebino gerbėjų palaikymas ir jų parodytas geranoriškumas. Taigi mes jaučiamės jiems skolingi, tad vėl grįžtame į lenktynių trasą."
„Aš labai didžiuojuosi, jog Lucasui bus suteiktas šansas pilotuoti šį automobilį. „GT Academy" yra pagrindinė automobilių sporto naujovė - jos dėka elitinės automobilių lenktynės iš tiesų yra prieinamos visiems, taip pat ir neturintiems didelio biudžeto bei paramos. Lucasas yra gyvas įrodymas, jog naujovės pasiteisina."
„Mums malonu pasveikinti Gunnarą prisijungus prie „Nissan DeltaWing" komandos. Tai buvęs „American Le Mans Series" čempionas, kuris pažįsta „Road Atlanta" trasą kaip savo penkis pirštus. Tad jis yra idealus naujas komandos narys."
Komanda įsitikinusi, jog 1000 mylių ilgio/10 val. trukmės „Petit Le Mans" lenktynės yra puiki proga ne tik išpildyti sirgalių norą išvysti „Nissan DeltaWing" bolidą ties finišo linija, bet ir pademonstruoti jo galimybes daug tradiciškesnėje trasoje, kuri yra priešingybė greitai Le Mano trasai, apimančiai ir viešuosius kelius.
Pranešime teigiama, jog dėl ALMS sujungimo su kitomis svarbiomis „GRAND-AM Road" lenktynėmis į naujo čempionato, kuris prasidės 2014 m., taisykles bus įtraukta nuostata dėl „Nissan DeltaWing".
Remiantis informacija apie Le Mano lenktynėse dalyvavusį standartinį LMP2 klasės automobilį, nustatyta, jog jis suvartojo 2350 l kuro ir keitė padangas kas 300 mylių (sudėvėjo devynis komplektus). LMP2 klasės automobilio kuro sąnaudos sudarė 5 mpg (1 l - 2,13 km), o „Nissan DeltaWing" - 10,7 mpg (1 l - 4,55 km).