Naujasis „Nissan X-Trail“: perkamiausias SUV pasaulyje
- „Nissan" miesto visureigių flagmanas ir perkamiausias modelis pasaulyje buvo patobulintas
- Patobulinimai sutelkti į naują išorės dizainą, rafinuotesnį saloną, praktiškumą ir naujas inovatyvias technologijas
- Pirmą kartą pristatyta „X-Trail" komplektacija „N-Connecta"
- Patobulinimai sustiprina „X-Trail", kaip tobulo šeimos automobilio poziciją
- Prekyboje nuo 2017 m. rudens
16.6.2017 – Atnaujntas perkamiausias SUV pasaulyje „Nissan X-Trail". Į pakeitimus įeina nauji išraiškingi ir tvirti išorės dizaino patobulinimai, ryškiausiai matomi automobilio priekinėje dalyje. „Nissan X-Trail" visada buvo žinomas dėl formuoto ir dailaus stiliaus, ryškių linijų, aukštų ratų arkų ir elegantiškų variklio dangčio išlinkių.
Praktiškas ir erdvus automobilio vidus išpildys visus aktyvios šeimos poreikius. Išskirtinė erdvė ir komfortas keleiviams bei didžiausia klasėje erdvė gale sėdinčių keleivių kojoms. Išmanios daiktų saugojimo vietos leis laikyti daiktus saugiai, o slankoma ir atlošo kampo reguliavimo funkciją turinti atroji sėdynių eilė padės lengvai transformuoti erdvę pagal savo poreikius. Septynvietėse šio modelio versijose, kurios sudaro net 40 % visų parduodamų modelių gamos Europoje, patekimas į trečiąją sėdynių eilę yra patogus ir paprastas.
Klientams pageidaujant geresnio garso naujajame „X-Trail", dabar „Tekna" komplektacijoje standartiškai montuojama visiškai nauja aštuonių garsiakalbių sistema „BOSE", ji pasižymi dviem 25 mm aukštų dažnių garsiakalbiais priekyje, 165 mm žemų dažnių garsiakalbiu abiejose priekinėse durelėse ir 130 mm vidutinių dažnių garsiakalbiu galinėse durelėse.
„X-Trail" įrangos lygių gama išsiplėtė, pirmą kartą pristatoma „N-Connecta" komplektacija, siūlanti daugiau įrangos, vertės ir geidžiamų funkcijų.
„X-Trail" patobulinimai pagrįsti klientų įžvalgomis ir atsiliepimais. Taip siekiama sustiprinti „X-Trail", kaip tobulo šeimos nuotykių automobilio, įvaizdį.
Pristatytas birželį vykusio specialaus renginio metu Kardife, Velse – likus vos kelioms valandoms iki UEFA Čempionų lygos finalo pradžios. Prekyboje Lietuvoje nuo 2017 m. rudens.
Naujasis „Nissan X-Trail" išsamiai
„X-Trail" yra „Nissan" numeris vienas. Pajėgus penkių arba septynių vietų miesto visureigis, skirtas aktyvioms šeimoms, tai perkamiausias kompanijos modelis visame pasaulyje.
Globaliai parduota daugiau nei 3,7 mln. šio modelio automobilių nuo pirmojo „Nissan X-Trail" pristatymo 2000 m. Įskaitant JAV, kur automobilis vadinamas „Rogue". Į tai įeina beveik pusė milijono automobilių Europoje, kur „X-Trail" išlieka labai populiarus. Maždaug 115 000 vienetų parduota trečios kartos modelio Europoje, nuo jo pristatymo 2014 m., o paklausai augant kasmet, pardavimo skaičius padvigubėjo 2015 m., palyginti su 2014 m., o dar sekančiais metais bendras skaičius dar kartą padidėjo visais 40 %.
Jis taip pat laužo rekordus. Įskaitant „Rogue" pardavimus, 2016 finansiniais metais „X-Trail" buvo populiariausias pasaulyje SUV, parduota 766 000 vienetai – daugiau nei bet kokio konkuruojančio modelio.
„X-Trail" toliau buvo plėtojamas, atnaujintas modelis pristatomas su nauju 2,0 litrų 177 AG dyzeliniu varikliu, kuris padės išplėsti asortimentą, kad patenkintų klientų, kuriems reikalingas galingesnis automobilis, poreikius.
Nestebina, kad „Nissan X-Trail" savininkai labai juo patenkinti. Pagal nepriklausomą vertinimo organizaciją „Reevoo" klientai automobilį vertina net 8,9 balo iš 10.
Kaip ir visų „Nissan" automobilių atveju, kiekvienas patobulinimas – nesvarbu, koks didelis arba mažas – atliekamas galvojant apie klientus. Atnaujintas „X-Trail", pasižymi savitu ir patvariu išorės dizainu, aukštos kokybės rafinuotu interjeru ir naujomis inovatyviomis technologijomis.
Naujas išorės dizainas
„Nissan X-Trail" visada buvo mėgiamas dėl savo išskirtinės išvaizdos, aukštų ratų arkų ir elegantiškų variklio dangčio išlinkių. Visos šios charakteristikos išliko ir dabar atsispindi naujajame modelyje, kuris dabar atrodo daug prabangiau.
Jo centre yra naujos kartos „V-motion" grotelės, dabar platesnės, sukuriančios įspūdingesnę išvaizdą kelyje ir atkartotos žemiau esančio buferio dizaine. Naujas dizainas daug geriau išnaudoja „X-Trail" kėbulo spalvą. Buferis pagražintas nauja elegantiška blizgia juoda apdaila.
Abiejose grotelių pusėse yra naujos priekinių žibintų grupės, kurių dizainas daug aiškiau skiriasi tarp „Visia", „Acenta" ir „N-Connecta" komplektacijų halogeninių žibintų ir „Tekna" LED žibintų. Abi pasižymi nauja „X-Trail" bumerango formos dienos žibintų versija.
Modeliuose su LED žibintais artimosios šviesos dabar turi adaptyviąją priekinio apšvietimo sistemą (AFS). Tai reiškia dinaminius žibintus, priklausomą nuo automobilio greičio ir vairo komandų. Ši sistema taip pat naudojama naujame „Qashqai" modelyje, tai užtikrina geresnį matomumą posūkiuose bei užtikrina didesnį saugumą. Tolimųjų šviesų spindulys dabar platesnis, taip pat pagerina matomumą.
Priekiniai rūko žibintai patobulėjo. Sumaniai integruoti naujame priekiniame buferyje, iš apvalių jie tapo stačiakampiai. Tai yra standartinė įranga nuo „Acenta" versijos.
Statymo jutikliai taip pat pagerinti. Anksčiau jie buvo integruoti į buferį, tačiau nebuvo visiškai lygūs su paviršiumi. Dabar jie lygūs. Skirtumas mažas, tačiau svarbus, puikiai pabrėžiantis aukštesnės kokybės automobilio apdailą ir „Nissan" dėmesį detalėms.
Naujojo „X-Trail" gale buferis buvo perdarytas, kad atrodytų patvariau su naujomis chromo detalėmis. Galiniai žibintai buvo pagerinti ir dabar yra tik LED, o statymo jutikliai patobulinti kaip ir automobilio priekyje.
Didžiausias naujojo „X-Trail" profilio pokytis yra naujosios chromuotos šoninės juostos durelių apačioje. Standartinė įranga „Tekna" komplektacijoje. Naujas 17 col. („Visia" ir „Acenta") ir 18 col. („N-Connecta") lengvojo lydinio ratų asortimentas dabar yra standartinė įranga, o dabartiniai 19 col. ratai („Tekna") perimti iš ankstesnio modelio.
Patobulinimai šiek tiek pakeitė bendrą automobilio ilgį, jis tapo 50 mm ilgesnis. Bendras automobilio ilgis dabar yra 4 690 mm. Naujojo „X-Trail" plotis (1 830 mm), aukštis (1 710 mm) ir važiuoklės bazė (2 705 mm) nepasikeitė. Išorės pokyčiai nepaveikė naujojo „X-Trail" aptakumo, Cd įvertis yra 0,32, kaip ir naujojo „Qashqai" modelio.
Buvo perimtos šešios iš aštuonių esamų išorės spalvų ir pridėti keturi nauji ryškūs atspalviai – „Orange Pearl", „Red Pearl", „Blue Pearl Metallic" ir „Dark Brown Pearl".
Aukštos kokybės salono apdaila
Naujojo „Nissan X-Trail" salonas gali pasigirti daugybe patobulinimų, sustiprinančių dabartinį aukštos kokybės pojūtį. Įlipęs į automobilį vairuotojas pirmiausiai pamatys naują įspūdingą vairą. Jis visuotinai atkartoja „Nissan" naujausių modelių dizainą ir yra montuojamas į visas versijas. Dabar jis D formos, horizontalus pagrindas leidžia vairuotojui lengviau įlipti ir išlipti, taip pat atrodo sportiškiau.
Kompaktiška centrinė vairo stebulė dabar mažesnė, o trys stipinai plonesni, jie 17 % padidino prietaisų skydelio matomumą. Keturių krypčių valdikliai (kairysis stipinas) ir pastovaus greičio palaikymo sistema (dešinysis stipinas) yra nauji ir suteikia klientams intuityvesnį naudojimą ir sutrumpina laiką, kai vairuotojas nežiūri į kelią.
Vairaračio storis padidintas nuo 34 mm iki 37,5 mm ir leidžia patogiau suimti vairą. Nauja aukščiausios kokybės apdaila pasižymi satininio sidabro detalėmis ant centrinio stipino, atkartojančiomis automobilio ikoniškas „V-motion" priekinių grotelių formas. Nauja funkcija yra integruotas šildymas, tai standartinė įranga „Tekna" komplektacijoje.
Nepriklausomai nuo to, ar pasirinkta penkių ar septynių vietų „X-Trail" versija, standartiniai „Tekna" komplektacijos odiniai sėdynių apmušalai pasižymi pažangiu dygsniavimu, sukuriančiu ryškesnius sėdynių kontūrus.
Šildomos sėdynės priekiniams ir galiniams keleiviams (ne trečiai eilei) yra nauja ir standartinė įranga „Tekna" komplektacijoje. Kažko kito ieškantys klientai su „Tekna" papildomai gali rinktis naują gelsvai rudą ir juodą dviejų atspalvių odinį interjerą.
Salone montuojamos naujos odinės kelių paminkštinimo detalės, o virš daiktadėžės priekinės panelės apdaila tapo modernesnė. Oro angos dabar turi naują blizgų juodą paviršių.
Naujasis „X-Trail" turi platesnį vidaus durelių apdailų asortimentą, kad būtų galima atskirti skirtingas komplektacijas, o daiktų vieta centriniame porankyje buvo perdaryta. Modeliuose su CVT „XTronic" automatinėmis transmisijomis pavarų svirtis buvo perdaryta ir dabar turi naują dirbtinės odos apdailą.
Naujojo „X-Trail" interjeras yra praktiškumas ir puikiai tinka nuotykius mėgstančioms šeimoms.
Jis ir toliau siūlo išskirtinį erdvumą ir komfortą, įskaitant didžiausią klasėje vietą keliams antros eilės sėdynėse. Jis turi sumanių laikymo sprendimų ir praktiškų funkcijų, pvz., slankiąsias / atlenkiamas antros eilės sėdynes.
Naujas ir praktiškas laisvų rankų bagažinės dangčio valdymas
Dvi aukščiausios „X-Trail" komplektacijos anksčiau buvo parduodamos su elektriniu bagažinės dangčiu kaip standartine įranga. Naujajame „X-Trail" ši sistema patobulinta ir gavo naują laisvų rankų valdymo funkciją. Klientai su pirkinių krepšiais arba laikydami mažus vaikus dabar automatiškai aktyvina atidarymo mechanizmą tiesiog pamojavę koja po automobilio galinio buferio apčia.
Naujojo „X-Trail" bagažinė tapo didesnė. Atlikus keletą inžinierinių pakeitimų VDA talpa padidėjo nuo 550 litrų iki 565 litrų penkių vietų versijose. Septynių vietų salono atveju talpa (445 litrai) nepasikeitė. Bendra erdvė nulenkus visas sėdynes padidėjo iki 1 996 litrų.
Kiekvieno „X-Trail" bagažinė turi inovatyvią „Nissan" lanksčią bagažo organizavimo sistemą, kuri leidžia nustatyti lentynas ir skirtuvus vienoje iš devynių konfigūracijų. Į jas įeina paslėptas skyrius brangiems daiktams laikyti nematomoje vietoje.
Nauja „BOSE Premium" garso sistema
Klientams pageidaujant geresnio garso naujajame „X-Trail", dabar „Tekna" komplektacijoje standartiškai montuojama visiškai nauja aštuonių garsiakalbių sistema „BOSE". Ji pasižymi dviem 25 mm aukštų dažnių garsiakalbiais priekyje, 165 mm žemų dažnių garsiakalbiu abiejose priekinėse durelėse ir 130 mm vidutinių dažnių garsiakalbiu galinėse durelėse. Du 115 mm žemų dažnių garsiakalbiai įmontuoti 7,7 litro specialiai suprojektuotame korpuse, kuris yra atsarginio rato nišoje. Skaitmeninis aštuonių kanalų „BOSE" stiprintuvas su skaitmeniniu signalo apdorojimu sumontuotas po keleivio sėdyne.
Sistema buvo tiksliai pritaikyta „X-Trail", todėl sukuria geriausią kada nors siūlytą garso kokybės pojūtį. „BOSE Premium" sistema sukuria platesnį garso lauką, suteikiantį koncertą primenančią klausymo patirtį su švaria akustika ir minimaliu iškraipymu, esant dideliam garsui.
Klientų grįžtamasis ryšys padėjo patobulinti kitas dvi „X-Trail" informacijos ir pramogų sistemas. DAB skaitmeninis radijas pirmą kartą yra standartinė įranga, o „NissanConnect" jutiklinio ekrano palydovinės navigacijos įrenginys (standartinė įranga „N-Connecta" ir aukštesnėse komplektacijose, papildoma su „Acenta") pasižymi išmania nauja naudotojo sąsaja, kurios išvaizda labiau primena programėlę. Kai sumontuota „NissanConnect" sistema, naujasis „X-Trail" dabar turi peleko formos stogo anteną, suteikiančią geresnį ryšį ir modernesnę išvaizdą.
Naujas įrangos lygis - „N-Connecta"
Pasirodžius naujajam „X-Trail", komplektacijų struktūra patobulėjo. „Visia", „Acenta" ir „Tekna" papildo „N-Connecta" ir, kaip ir kituose „Nissan" modeliuose, ji yra tarp „Acenta" ir „Tekna", kaip trečioji iš keturių komplektacijų. Šioje asortimento vietoje Europos rinkos anksčiau siūlė specialias versijas, taigi „N-Connecta" pristatymas tiesiog tai formalizavo.
„N-Connecta" komplektacija sukurta suteikti klientui daugiau vertės ir yra sutelkta į stilių, išmaniojo vairavimo technologijas ir praktiškumą. Be „Acenta" funkcijų, „N-Connecta" komplektacija pristato „NissanConnect" informacijos ir pramogų sistemą, išmaniąją aplinkinio vaizdo sistemą, išmanųjį raktelį, stogo skersinius, priekinius ir galinius statymo jutiklius ir bagažinės laisvų rankų funkciją montuojamas, kaip standartinę įrangą.
Naujos „Nissan" pažangaus mobilumo technologijos
„Nissan" pažangiu mobilumu vadinamos pažangios technologijos, dėl kurių automobiliai tampa geidžiamesni, iš naujo apibrėžiant, kaip jie vairuojami, aprūpinami energija ir integruojami į visuomenę. Siekiama, kad „Nissan" vairuotojai jaustų daugiau pasitikėjimo, malonumo ir ryšio, taip pat pagerinant saugumą kelyje.
Į „X-Trail" buvo įtrauktos naujos „Nissan" pažangiojo mobilumo technologijos. Pirmą kartą galima galinė skersai automobiliui vykstančio eismo įspėjimo sistema skirta sumažinti susidūrimų transporto priemonėms judant nedideliu greičiu riziką, kai išvažiuojama atbuline eiga iš automobilių stovėjimo aikštelės. Vairuotojui bandant važiuoti atbulai, kai aptinkamas artėjantis automobilis, sistema pateikia vaizdinius ir garsinius perspėjimus.
Išmanusis avarinis stabdymas naudojamas „X-Trail" nuo 2014 m., tačiau dabar yra patobulintas su pėsčiųjų atpažinimo sistema. Ši inovatyvi technologija padeda iki minimumo sumažinti susidūrimus su pėsčiaisiais, naudojant į priekį nukreiptą radarą ir kamerą.
„X-Trail" naujovė yra technologija, vadinama stovėjimo vietoje pagalbos sistema (SSA), kuri papildo pajudėjimo įkalnėje sistemą (HSA) automobiliuose su mechaninėmis transmisijomis. SSA laiko automobilį stacionarioje padėtyje iki trijų minučių, po to automatiškai įjungiamas stovėjimo stabdys. SSA veikia įkalnėse, nuokalnėse ir ant lygaus paviršiaus, leisdama vairuotojui nukelti koją nuo stabdžių pedalo. Tai pagerina saugumą, padidina vairuotojo pasitikėjimą ir mažina nuovargį. Jos veikimą rodo žalia lemputė prietaisų skydelyje.
„X-Trail" ir toliau yra siūlomas su daugybe kitų saugos technologijų, įskaitant kelio ženklų atpažinimą, išmaniąją vairuotojo dėmesio stebėjimo sistemą, išmaniąją automobilio statymo sistemą, išmaniąją aplinkinio vaizdo sistemą ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos. Šios technologijos didina klientų pasitikėjimą automobiliu, todėl naujasis „X-Trail" yra tobulas automobilis šeimos nuotykiams.
Naujasis „X-Trail" išlaikė 2014 m. penkių žvaigždučių „Euro NCAP" saugos įvertį.
Užtikrintas važiavimas: naujasis „X-Trail" kaip visada rafinuotas
Užtikrintą važiavimą „Nissan" vadina bendru produktų bruožu – tai suprojektuota visuose automobiliuose, visame pasaulyje. Tai reiškia sklandumo ir rafinuotumo pojūtį kelyje su tiksliu ir streso nekeliančiu vairavimu ir valdymu. Tai matuojama ir vertinama trijuose scenarijuose: greitkeliuose, bendro susisiekimo keliuose ir miesto aplinkoje.
„Nissan X-Trail" užtikrinto vairavimo charakteristikos buvo perkeltos į naująjį modelį, suteikiant klientams nuspėjamą ir saugią eksploataciją visą automobilio tarnavimo laiką.
Taip pat, variklių gamą papildo ir naujas 2,0 litrų 177 AG dyzelinis variklis. Taip klientams suteikiama didesnė galimybė rinktis iš benzininių arba dyzelinių variklių gamos, kurie derinami mechanine arba CVT „XTronic" automatine transmisija bei dviem arba keturiais varomaisiais ratais, taip siekiant patenkinami visų klientų poreikiai.
Visas variklių asortimentas nurodytas toliau:
Variklis | 1,6 130 AG dyzelinis | 1,6 130 AG dyzelinis | 1,6 130 AG dyzelinis | 2,0 177 AG dyzelinis | 2,0 177 AG dyzelinis | 2,0 177 AG dyzelinis | 1,6 163 AG benzininis |
Transmisija | 6MT (2WD) | 6MT (4WD) | CVT (2WD) | 6MT (4WD) | CVT (2WD) | CVT (4WD) | 6MT (2WD) |
CO2 (g/km) | 129 | 139 | 135 | 149 | 148 | 158 | 145 |
Vidutinės degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 | 5,3 | 5,1 | 5,6 | 5,6 | 6 | 6,2 |
Visi variklio duomenys pateikiami su 17 col. ratais
Standartinė ir papildoma įranga
Kiekvienas naujasis „Nissan X-Trail" parduodamas su šešiomis saugos oro pagalvėmis standartinėje įrangoje ir pagalbinėmis vairuotojo sistemomis, įskaitant stabdžių antiblokavimą, elektroninį stabdymo jėgos paskirstymą ir stabilumo valdymą. Į kitą standartinę įrangą įeina pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, „Bluetooth" sąsaja, mechaninis oro kondicionierius, elektriniai užlenkiami / šildomi durelių veidrodėliai ir lengvojo lydinio ratlankiai.
Priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos, į kitas galimas funkcijas įeina atidaromas panoraminis stoglangis, odinė apdaila, tamsinti stiklai, dviejų zonų automatinis oro kondicionierius ir stogo skersiniai. Daug aukštesnių komplektacijų funkcijų yra galimos žemesnėse komplektacijose kaip papildoma įranga.
Į papildomus pasirinkimus įeina išorės apdailos detalės ir šoniniai slenksčiai. Į originalius „Nissan" aksesuaru įeina salono pertvara, stogo skersiniai ir fiksuotas vilkimo kablys.
Naujojo „X-Trail" įrangos lygiai skiriasi Europos rinkose, todėl tikslios informacijos teiraukitės vietinių „Nissan" komunikacijos atstovų.