Naujasis „Nissan Qashqai“: aukščiausios klasės patobulinimai, naujas dizainas ir technologijos
- Populiariausias Europoje krosoveris atnaujintas reikšmingais aukščiausios klasės patobulinimais
- Dizainas, kokybė, technologijos ir našumas atnaujinti atsižvelgiant į klientų įžvalgas, surinktas iš daugiau nei 2,3 milijono savininkų
- Nauja prabangi „Tekna+" versija
- Autonominio vairavimo technologija „ProPILOT" suteikia daugiau vairavimo pasirinkimo galimybių ir daugiau laisvės (prekyboje 2018 metais)
- Išmanioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija yra tik viena iš „Nissan" pažangiojo mobilumo technologijų, įtrauktų į automobilio komplektaciją
- Prekyboje nuo 2017 m. rugsėjo.
16.06.2017 – „Nissan Qashqai" yra populiariausias Europoje miesto visureigis, kurį dabar galima įsigyti su aukštos klasės patobulinimais, kurie apima keturias sritis – modernų naują išorės dizainą, aukštesnio lygio vidaus apdailos kokybę, geresnes vairavimo charakteristikas ir naujas „Nissan" pažangiojo mobilumo technologijas, kurios užtikrina dar didesnį komforto ir pasitikėjimo jausmą.
Visa apimantys pakeitimai pagrįsti esamų savininkų atsiliepimais. Pakeitimais siekiama dar labiau sustiprinti „Qashqai", kaip neginčijamo segmento lyderio, poziciją. Komplektacijų pasiūla pasipildė nauja prabangia „Tekna+" versija, kuri kelia prabangos kartlę aukštyn C-SUV krosoverių segmente.
2007 m. pristatytas „Qashqai" buvo tikra naujovė ir visada buvo giriamas dėl pasitikėjimo teikiančio vairavimo. Dėl daugybės esminių patobulinimų išskirtinės naujojo „Qashqai" vairavimo charakteristikos tapo dar geresnės nei iki šiol buvusių modelių.
Įtraukta inovatyvių technologijų, o kitos technologijos atnaujintos naujomis saugos funkcijomis. Pirkėjams, visada siekiantiems daugiau, naujajame „Qashqai" bus montuojama „Nissan" autonominio vairavimo technologija „ProPILOT", kurią pasiūlysime nuo 2018 metų.
Visiškai atnaujintas „Qashqai" priekis – naujas priekinis buferis, kuriame dabar daugiau kėbulo spalvos, o dizainą išryškina blizgi juoda apdaila. Šonuose esančios ventiliacinės angos padeda aušinti variklį.
Aukščiausios klasės „Nissan Qashqai" patobulinimai labiausiai matomi salone. Po šių patobulinimų automobilis pasižymi aukštesne salono apdailos kokybe bei labiau į vairuotoją orientuotu vidumi bei automobilio kontrole.
Įlipus į automobilį, vairuotojui pirmiausia į akis kris naujas vairas. D formos vairas atrodo sportiškai bei suteikia galimybę lengviau įlipti į automobilį ir iš jo išlipti.
Su važiavimo komfortu susijusių patobulinimų prioritetas buvo didesnis kūno prilaikymas ir juntamų kelio nelygumų sumažinimas. To pasiekta iš naujo suderinus amortizatorius, sumažinus vieno rato amortizavimo koeficientą ir pakeitus guminius komponentus. Padidintas nuo apvirtimo saugančios sijos standumas, siekiant išlaikyti vairavimo charakteristikas. Dabar dėl atliktų automobilio aktyvios važiuoklės kontrolės sistemos pakeitimų, važiuojant per didelius iškilimus, sumažinamas kėbulo svyravimas.
Naujasis „Qashqai" pasižymi reikšmingai patobulintomis triukšmo, vibracijos ir garso šaižumo (NVH) charakteristikomis. Į priekines dureles ir už galinių ratų arkų įdėta daugiau garso izoliavimo medžiagos. Be to, naudota aukštesnės kokybės medžiagos. Papildomai užsandarinta sritis aplink priekines dureles, o galinių durelių stiklas dabar storesnis – nebe 3,15 mm, o 3,85 mm. Taip užtikrinamas didesnis komfortas gale sėdintiems keleiviams.
2018 metų pradžioje „Nissan" į naująjį „Qashqai" pradės montuoti technologiją „ProPILOT". Tai pirmasis kompanijos žingsnis link autonominių automobilių. Ši technologija suteikia vairuotojams daugiau laisvės – jie galės automatizuoti kasdienius tam tikrus vairavimo etapus, jei tik to panorės.
„ProPILOT" kontroliuos vairą, greitėjimą ir stabdymą važiuojant viena greitkelio juosta, esant didelėms eismo spūstims bei važiuojant pastoviu dideliu greičiu. Technologija pagrįsta trimis sistemomis – pagalbine eismo juostos išlaikymo (LKA), išmaniąja pastovaus greičio palaikymo (ICC) bei autonominio vairavimo eismo spūstyse (TJP). Intuityviai naudojama technologija „ProPILOT" bus aktyvinama mygtuku, esančiu ant „Qashqai" vairo. Informacija bus rodoma prietaisų skydelyje. Daugiau informacijos apie „ProPILOT" bus suteikta artėjant jos pristatymui.
„Qashqai" patobulinimus įgyvendino „Nissan" inžinierių komandos, dirbančios JK, Ispanijoje ir Vokietijoje. Automobiliai ir toliau renkami pažangiausioje „Nissan" gamykloje Sanderlande, JK – vienoje iš efektyviausių Europos automobilių gamyklų.
Šių metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujasis „Nissan Qashqai" prekyboje Lietuvoje pasirodys nuo 2017 m. rugsėjo.
Išsami informacija apie naująjį „Nissan Qashqai"
„Nissan Qashqai" modelis užsitikrino vietą automobilių istorijoje. Tai pirmasis C-SUV krosoverių segmente ir, nors šiuo metu prekyboje yra daugiau nei 20 konkuruojančių gaminių, „Qashqai" ir toliau lieka klasikiniu etalonu su neprilygstama 10,3 % rinkos dalimi.
Trumpai tariant, „Qashqai" yra sėkmingiausias kompanijos modelis per 83 metų „Nissan" istoriją Europoje: nuo 2007 m., kai buvo pristatyta pirmoji modelio versija, šių automobilių parduota apie 2,3 milijono. Jis laimėjo daugiau nei 80 tarptautinių apdovanojimų, iš jų net 19 metų automobilio titulų.
Šis modelis paneigė įprastus automobilių gyvavimo ciklus. 2017 m. kovas oficialiai paskelbtas pačiu sėkmingiausiu mėnesiu visoje Europoje – per šį mėnesį parduota 33 000 automobilių.
Daugiau nei 10 metų „Qashqai" žavesio pagrindas yra tai, kad jis yra išskirtinai miestui skirtas krosoveris. Jis sėkmingai sujungia SUV praktiškumą ir patrauklumą su hečbeko savybėmis, vairavimo dinamika ir eksploatavimo išlaidomis. Reikšmingi nauji patobulinimai išlaikys ir sustiprins „Qashqai", kaip populiariausio krosoverio Europoje, poziciją.
Tobulinant visus „Nissan" automobilius, kiekvienas patobulinimas – nesvarbu didelis ar mažas – atliekamas atsižvelgiant į klientus ir jų atsiliepimus. Tyrimai atskleidė pageidavimus pakeisti išorės stilių ir sukurti šiuolaikiškesnę bei modernesnę išvaizdą, įtraukti naujų aukščiausios klasės funkcijų ir suteikti klientams pasirinkimo galimybę įsigyti prabangesnių versijų, taip pat atlikti papildomų patobulinimų bei įtraukti naujų saugos technologijų, padedančių vairuojant.
Visa tai ir dar daugiau – naujajame „Nissan Qashqai".
Išskirtinis „Qashqai" - „Tekna+". Prabangiausia visų laikų versija.
„Qashqai" asortimento naujiena yra penktoji, aukščiausio įrangos lygio, versija – „Tekna+". Tai pavyzdinis asortimento modelis, lenkiantis „Visia", „Acenta", „N-Connecta" ir „Tekna" versijas. „Tekna+" modelis, į kurio standartinę komplektaciją įeina išskirtinės naujos aukščiausios klasės funkcijos, skirtas pirkėjams, ieškantiems geriausio „Qashqai" automobilio.
Naujos aukštos klasės sėdynės apmuštos aukščiausios kokybės minkšta napa oda su prabangiai dygsniuota centrine dalimi – tai pirmos tokios sėdynės Europos klientams skirtuose „Nissan" automobiliuose. Toks dizainas atkartotas ir gale. Į standartinę komplektaciją įeina juoda oda, tačiau yra galimybė nemokamai rinktis sodrią violetinę spalvą.
Vairuotojo sėdynė yra su keturiomis kryptimis elektra valdoma pneumatine juosmens atrama – tai dar viena pirmą kartą siūloma funkcija Europoje. Ji leidžia bet kokio sudėjimo vairuotojams nusistatyti tinkamiausią sėdėjimo padėtį ir užtikrina komfortą bei mažesnį nuovargį. Įtraukta su durelių veidrodėliais susieta sėdėjimo padėties įsiminimo funkcija. Įrašomos dvi sėdėjimo padėtys į atmintį. Tai unikali funkcija, pirmą kartą naudojama Europiniame modelyje, kuri valdoma sėdynės šone sumontuotais mygtukais.
Standartiškai „Tekna+" versijose montuojama ir „BOSE Premium" aštuonių garsiakalbių garso įranga, o „Tekna" versijoje ją galima užsisakyti papildomai.
Į „Tekna+" išorės paketą įeina satininės sidabro spalvos durelių veidrodėlių gaubtai ir stogo bėgeliai.
Vidaus patobulinimai naujajam „Qashqai" suteikia išskirtinio žavesio
Aukščiausios klasės „Nissan Qashqai" patobulinimai labiausiai matomi salone. Po šių patobulinimų automobilis pasižymi aukštesnio lygio kokybe ir rafinuotumu bei labiau į vairuotoją orientuotu vidumi, be to, užtikrinamas dar didesnis visiškos kontrolės pojūtis.
Įlipus į automobilį, vairuotojui pirmiausia į akis kris įspūdingas naujas vairas. Juo atkartojamas naujausių „Nissan" modelių visame pasaulyje dizainas, įskaitant naująją „Micra" ir naująjį „X-Trail". Šis vairas yra visų „Qashqai" versijų standartinėje įrangoje. Dabartinis D formos, horizontalaus pagrindo vairas leidžia patogiau įlipti į automobilį ir iš jo išlipti.
Kompaktiška centrinė vairo dalis ir trys plonesni stipinai leido sukurti 17 % daugiau erdvės viršutinėje jo dalyje, todėl pagerėjo prietaisų skydelio matomumas. Nauji keturių krypčių prietaisų skydelio ekrano valdikliai (kairysis stipinas) ir pastovaus greičio palaikymo sistema (dešinysis stipinas) suteikia intuityvaus valdymo galimybę bei sutrumpina laiką, kai vairuotojo dėmesys nesutelktas į kelią.
Pats vairaratis paplatintas nuo 34 mm iki 37,5 mm, jį dabar patogiau suimti. Dizainą pagyvina satininės sidabro spalvos apdailos detalė centriniame stipine, kuri atkartoja populiariųjų „Nissan V-motion" priekinių grotelių formą.
Be to, atnaujinta daug kitų salono vietų. Ventiliacinės angos ir vidinės durelių rankenėlės malonesnės liesti, o centrinis porankis (nuo „Acenta" komplektacijos) dygsniuotas nauju pažangesniu būdu. Renkantis „Qashqai Tekna+" komplektacijos lygi, standartiškai montuojama tamsi lubų apdaila, o „Tekna" versijoje ją galima užsisakyti papildomai. Klientams, kurie renkasi „Qashqai" su CVT „XTronic" automatine transmisija, ant pavarų svirties uždėta dirbtinės odos apsauga.
Vienu palietimu elektra valdomų langų jungikliai dabar yra visose ketveriose durelėse, jie įeina į standartinę viso asortimento komplektaciją. Be to, visus langus vienu metu galima atidaryti ir uždaryti nuotoliniu būdu, naudojant automobilio raktelį – pavyzdžiui, norint greitai atvėsinti automobilį karštomis dienomis.
Naujos aukščiausios klasės sėdynės, suteikiančios didesnį komfortą
Aukštas „Qashqai" komforto lygis visada buvo giriamas klientų. Siekiant dar labiau sustiprinti šį jausmą, nuo „N-Connecta" versijos sėdynių dizainas buvo visiškai pakeistas.
Dabar vientisos formos sėdynės pasižymi prailgintu pagrindu ir pagalvės forma, suteikiančia papildomą atramą. Jų nugarinė dalis aukštesnė, o pečių sritis siaurėjanti, todėl sukuriama daugiau erdvės salone, keleiviai gali jaustis patogiau ir užtikrinamas geresnis matomumas gale sėdintiems keleiviams.
Pakeistas priekinių sėdynių galinės dalies dizainas – jis pasižymi nauja įbrėžimams atsparesne plastikine apdaila ir dviem naudingomis kišenėmis. Nauja sėdynių forma padidino erdvę gale sėdinčių keleivių keliams.
„Acenta" modelio privalumai – nauja patvaresnė esamų sėdynių apdaila.
Atsižvelgus į klientų atsiliepimus, patobulinta „Qashqai" informacinė pramoginė sistema. Nuo šiol „NissanConnect" jutiklinio ekrano palydovinės navigacijos įrenginys (standartinė yranga nuo „N-Connecta" versijos, papildoma „Acenta" versijoje) pasižymi pažangia nauja naudotojo sąsaja, kurios išvaizda primena programėlę. Naujieji „Qashqai" modeliai su „NissanConnect" sistema turi peleko formos stogo anteną.
Laisvų rankų įrangos mikrofonas perkeltas į virš vairuotojo esančią apšvietimo lemputę.
„Qashqai" šviesiame ir erdviame salone telpa iki penkių keleivių. Jis pasižymi sumaniais daiktų saugojimo sprendimais ir praktiškomis funkcijomis. Bagažinė yra itin lanksti, 430 litrų daiktų laikymo erdvė. Ją galima padidinti iki 1598 litrų, nulenkus 60:40 santykiu dalijamas galines sėdynes. Bagažinė pasižymi „Nissan" inovatyvia bagažo organizavimo sistema, su 18 galimų konfigūracijų.
Visiškai nauja garso sistema „BOSE Premium"
Atsižvelgdami į klientų pageidavimus, vėl siūlome „Qashqai" su nauja aštuonių garsiakalbių garso sistema „BOSE". Ją sudaro du 25 mm aukštųjų dažnių garsiakalbiai, esantys prie priekinio stiklo, 165 mm žemųjų dažnių garsiakalbiai abiejose priekinėse durelėse ir 130 mm vidutinių dažnių garsiakalbiai abiejose galinėse durelėse. Du 115 mm žemųjų dažnių garsiakalbiai patalpinti 7,7 litro specialiai suprojektuotame korpuse, įmontuotame į atsarginio rato vietoje. Po keleivio sėdyne įmontuotas BOSE skaitmeninis aštuonių kanalų stiprintuvas su skaitmeninio signalo apdorojimo funkcija.
Rezultatas, kuriuo gali džiaugtis keleiviai, yra visiškai išbaigta garso sistema, kokia kada nors yra buvusi Europoje parduodamame „Nissan" modelyje. Ji sukuria platesnę garso aplinką ir leidžia mėgautis koncertą primenančiu garsu, pasižyminčiu aiškia akustika ir minimaliu iškraipymu klausant dideliu garsu.
Šiuolaikiškas išorės dizainas
Ryškiausi „Nissan Qashqai" patobulinimai yra automobilio išorėje. Jam suteikta nauja šiuolaikiška išvaizda, kurią „Nissan" vadina „Premium Dynamism" – patobulinimai matomi žvelgiant bet kuriuo kampu.
Visiškai atnaujintas „Qashqai" priekis –naujas integruotas priekinis buferis, įeinantis į standartinę komplektaciją. Jis pasižymi gausiau panaudota automobilio kėbulo spalva ir matomu juodu plastiku, kurį išryškina blizgi apdaila. Abiejose pusėse esančios ventiliacinės angos padeda aušinti variklį.
Dvi horizontalios apdailos juostos taip pat naujos. „Visia" ir „Acenta" modeliuose jos yra juodos, „N-Connecta" ir aukštesnės komplektacijos versijose – satininės sidabro spalvos. Priekiniai rūko žibintai integruoti žemesnėje buferio dalyje. Standartiškai montuojami nuo „Acenta" komplektacijos.
Naudo dizaino priekinės „Qashqai" dalies pagrindas – tai naujausias populiariųjų „Nissan V-motion" grotelių pakeitimas. Ant jų dabar yra naujas „Nissan" ženklelis. Jis yra visiškai plokščias; taip yra dėl to, kad dabar už jo yra atnaujinta „Qashqai" išmanioji avarinio stabdymo (IEB) sistema, kuri standartiškai montuojama visose modelio versijose. Taip radaro bangos gali būti perduodamos netrukdomai. Anksčiau radaras buvo įmontuotas žemiau po grotelėmis ir tik vienoje pusėje.
Aplink groteles esančioje chromuotoje dalyje dabar įmontuota priekinė vaizdo kamera, kuri yra vos pastebima. Ji fiksuoja priekinį vaizdą, perduodamą automobilio išmaniajai aplinkinio vaizdo sistemai.
Groteles įrėmina nauji priekiniai žibintai. Halogeniniai žibintai „Visia", „Acenta" ir „N-Connecta" modeliuose ir Bi-LED žibintai „Tekna" ir „Tekna+" modeliuose.
Automobiliai su halogeniniais žibintais pasižymi naujais išskirtiniais bumerango formos dienos šviesų žibintais (DRL), kuriuos sudaro devyni, o ne šeši LED ir naujas storesnis lęšis. Dėl to automobilio išvaizda yra šiuolaikiškesnė ir aukštesnės klasės.
Automobilio trumpųjų šviesų žibintai perimti iš ankstesnio identiškų charakteristikų modelio. Tolimųjų šviesų žibintų naujas reflektoriaus dizainas apima platesnį šviesos spindulio ruožą geresniam matomumui naktį užtikrinti. Integruotas posūkio žibintas dabar yra didesnis.
Ypatingi yra „Qashqai" modeliai su LED žibintais. Dienos šviesų žibintas eina per visą žibinto viršų. Artimųjų šviesų žibintai dabar pasižymi adaptyviąja priekinio apšvietimo sistema (AFS). Tai reiškia, kad įveikiant posūkius šie žibintai pasisuka ir reaguoja į automobilio greitį ir vairo padėtį. Sistema užtikrina geresnį apšvietimą posūkyje bei u-žtikrinamas geresnis matomumas. Pirmą kartą ši technologija panaudota su automatine ilgųjų/trumpųjų šviesų reguliavimo sistema Europoje.
Kalbant apie tolimųjų šviesų žibintus, naujų integruotų dienos šviesų ir posūkio žibintų bloką sudaro keturi nauji LED reflektoriai.
Naujas ir variklio gaubtas – jo priekinis kraštas yra tiesios linijos pavidalo, o ne vienos kreivės, einančios iš vienos pusės į kitą.
Galinis naujojo „Qashqai" buferis yra šiuolaikiškesnės formos. Pirmą kartą siūlomi du skirtingi buferiai, atsižvelgiant į pasirinkto automobilio modelį. Dizainas yra vienodas, tačiau „N-Connecta" ir naujesnės versijos modeliuose apatinė jo apdaila yra su satininės sidabro spalvos intarpais.
„Qashqai" bumerango formos LED žibinto motyvas tęsiasi per visą žibintą – taip automobilio galas atrodo vizualiai platesnis. 3D aerodinaminis elementas įmontuotas į lęšio korpusą. Taip siekiama bent šiek tiek sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą. Galinių žibintų vidus dabar tamsesnis nei anksčiau.
Dėmesys detalėms yra atnaujinto „Qashqai" patobulinimų pagrindas. Akivaizdžiausias to įrodymas – galiniai automobilio statymo jutikliai. Anksčiau jie buvo integruoti į buferį, tačiau nebuvo visiškai sulygiuoti su paviršiumi. Dabar jie yra viename lygyje su paviršiumi. Skirtumas nedidelis, tačiau ryškus ir atspindi gamintojo dėmesį kokybei.
Žvelgiant iš profilio, „Qashqai" patobulinimus atspindi naujas 17, 18 ir 19 col. ratlankių asortimentas. Visų jų aerodinaminės savybės optimizuotos siekiant sumažinti pasipriešinimą. Didžiausio dydžio ratlankiai pasižymi dviem dizaino elementais. Aplink visą vienos dalies mechaniškai apdoroto lengvojo lydinio ratlankio perimetrą sukurti maži skersiniai, o kiekvienas iš penkių stipinų pasižymi subtilia išgaubta paviršiaus apdaila.
Atlikus „Qashqai" pakeitimus, jo bendras ilgis padidėjo 17 mm – nuo 4 377 mm iki 4 394 mm. Plotis (1 806 mm) ir aukštis (1 595 mm) liko nepakitę.
„Qashqai" išorės spalvų paletė, sudaryta iš paprastų, metalizuotų ir perlamutrinių dažų, papildyta dviem ryškiomis naujomis spalvomis, skirtomis klientams, norintiems išsiskirti iš minios. Tai „Vivid Blue" ir „Chestnut Bronze" spalvos.
Dar daugiau pasitikėjimo teikiantis vairavimas
Pasitikėjimo teikiantis vairavimas yra tai, ką „Nissan" vadina įprastu gaminio atributu – funkcija, integruota į visus automobilius visame pasaulyje. Tai reiškia sklandaus ir užtikrinto vairavimo pojūtį kelyje bei tikslų valdymą. Šie rodikliai išmatuoti ir išanalizuoti trijose situacijose – greitkeliuose, bendro susisiekimo keliuose ir miesto aplinkoje.
Plėtojimo komanda „Nissan" techniniame centre Europoje naudojosi esamų „Qashqai" savininkų įžvalgomis ir atliktų tyrimų duomenimis. Šie duomenys leido jiems susitelkti į „Qashqai" važiavimo, valdymo ir vairavimo funkcijų patobulinimą.
Su važiavimo komfortu susijusių patobulinimų prioritetas buvo mažesni kūno judesiai ir kelio nelygumų poveikio mažinimas keleiviams. To pasiekta iš naujo suderinus amortizatorius, sumažinus vieno rato amortizavimo koeficientą ir pakeitus guminius komponentus. Padidintas nuo apvirtimo saugančios sijos standumas, siekiant išlaikyti vairavimo charakteristikas. Dabar, dėl atliktų automobilio aktyvios važiuoklės kontrolės sistemos pakeitimų, važiuojant per didelius iškilimus automobilio kėbulas juda mažiau.
Vairavimo funkcijoms pagerinti inžinieriai užtikrino, kad važiuojant posūkiuose būtų jaučiamas didesnis saugumas ir kontrolė. To pasiekti padėjo naujas storesnis vairo velenas ir pakeista vairo valdymo jėga.
Nauja vairo technologija, vadinama aktyvia grįžimo kontrolės sistema, reiškia, kad vairas dabar natūraliau grįžta į centrą, o vairuojant jaučiamas didesnis tikslumas. Už naujojo vairo esantis blokas pasižymi nauju dinamišku amortizatoriumi, dėl kurio vairuotojo rankas pasiekia mažesnė vibracija.
Patobulintos komforto charakteristikos
Naujasis „Qashqai" pasižymi reikšmingai patobulintomis triukšmo, vibracijos ir garso šaižumo charakteristikomis. Priekinėse durelėse ir galinėse ratų arkose panaudota daugiau geresnės kokybės garso izoliavimo medžiagos. Papildomai užsandarinta sritis aplink priekines dureles, o galinių durelių stiklas dabar storesnis – nebe 3,15 mm, o 3,85 mm.
Dabar visuose „Qashqai" modeliuose kelio ir vėjo triukšmas salone yra mažesnis. Be to, patobulinus galios agregato parametrus automobiliuose su 1,6 litro dyzeliniais varikliais į saloną patenka mažiau variklio keliamo triukšmo.
Tylesniame salone klientai jaučiasi itin komfortiškai ir yra mažiau varginami. Be to, galima džiaugtis geresniu „Bluetooth" laisvų rankų įrangos telefono garsu ir veikimo charakteristikomis. „Nissan" inžinieriai įvertino šį pokytį ir nustatė, kad ryšio kokybė pagerėjo 5 %. Tai itin reikšmingas žingsnis pirmyn.
Aerodinaminės charakteristikos visada buvo stiprioji „Qashqai" pusė. Vairuotojams jos užtikrina geresnę degalų ekonomiją. Net atlikus daugybę išorės dizaino pakeitimų, naujasis modelis išlaikė tą patį 0,32 Cd pasipriešinimo koeficientą ir lieka tarp geriausių savo klasėje. Tą padaryti padėjo nauja sūkurinio generatoriaus technologija (angl. k. vortex generator tehnology), įrengta automobilio priekinio buferio apačioje. Paprastai naudojamos tik orlaivių ir aviacijos bei kosmonautikos pramonėje, šios mažos iškyšos lygiame buferio paviršiuje išskirsto oro srautą po automobiliu. Tai padeda sumažinti pasipriešinimą ir vėjo keliamą triukšmą. „Nissan" tiki, kad tai naujas atradimas automobilių aerodinamikos srityje, todėl buvo užpatentuota.
Naujos „Nissan" pažangiojo mobilumo technologijos, įskaitant autonominio vairavimo technologiją „ProPILOT"
„Nissan" pažangusis mobilumas – tai pažangiųjų kompanijos technologijų pavadinimas, dėl kurio šio prekės ženklo automobiliai yra dar labiau pageidaujami, nes šiuo pavadinimu iš naujo apibrėžiama tai, kaip automobiliai vairuojami, varomi ir integruojami į visuomenę. Taip siekiama, kad „Nissan" vairuotojai jaustų daugiau pasitikėjimo, džiaugsmo ir galėtų naudotis šiuolaikinėmis technologijomis bei kartu galėtų jaustis saugesni kelyje.
Nuo pristatymo 2007 m. „Qashqai" pagrindas visada buvo „Nissan" siekis demokratizuoti šią technologiją. Pristačius naująjį „Qashqai", šis įsipareigojimas klientams pasistūmėjo dar toliau.
2018 metų pradžioje „Nissan" pristatys technologiją „ProPILOT", skirtą naujajam „Qashqai". Ši technologija, tai pirmasis žingsnis link autonominio vairavimo ateities. Toks vairavimas suteikia vairuotojams daugiau laisvės – jie gali automatizuoti tam tikrus veiksmus vairuodami automobilį, jei tik to nori.
„ProPILOT" kontroliuos vairą, greitėjimą ir stabdymą važiuojant viena greitkelio juosta, esant didelėms eismo spūstims bei važiuojant pastoviu dideliu greičiu. Ši technologija pagrįsta trimis sistemomis – pagalbine eismo juostos išlaikymo (LKA), išmaniąja pastovaus greičio palaikymo (ICC) bei autonominio vairavimo eismo spūstyse (TJP). Intuityviai naudojama technologija „ProPILOT" bus aktyvinama mygtuku, esančiu ant „Qashqai" vairo. Informacija bus rodoma prietaisų skydelyje. Daugiau informacijos apie „ProPILOT" bus suteikta artėjant jos pristatymui.
Į „Qashqai" įtrauktos naujos „Nissan" pažangaus mobilumo technologijos. Dabar pirmą kartą sumontuota galinė įspėjimo apie skersai automobiliui vykstantį eismą sistema, skirta sumažinti susidūrimų transporto priemonėms judant nedideliu greičiu riziką, kai išvažiuojama atbuline eiga iš automobilių stovėjimo aikštelės. Jei vairuotojas bando važiuoti atbuline eiga, kai aptinkamas besiartinantis automobilis, sistema pateikia vizualius ir garsinius įspėjimus.
Išmanioji avarinio stabdymo sistema į „Qashqai" automobilius diegiama nuo 2014 m. ir palaipsniui atnaujinta ją papildžius pėsčiųjų atpažinimo funkcija. Ši inovatyvi technologija padeda išvengti susidūrimo su pėsčiaisiais pavojaus arba sušvelninti smūgį – joje naudojamas į priekį nukreiptas radaras ir vaizdo kamera. Aklosios matymo zonos stebėjimo / įspėjimo sistema dabar pagrįsta radaro duomenimis, o ne kameros vaizdais – tai reiškia, kad ji veikia platesniu matymo kampu ir didesniu aptikimo tikslumu.
„Qashqai" ir toliau siūlomas su kelio ženklų atpažinimo, išmaniąja vairuotojo budrumo stebėjimo, išmaniąja automobilio statymo, išmaniąja aplinkinio vaizdo ir nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo sistemomis. Dauguma automobilio technologijų papildytos naujos kartos valdymo moduliais, skirtais veikimo charakteristikoms optimizuoti.
Nauja į „Qashqai" įtraukta technologija vadinama pagalbine stovėjimo vietoje sistema (SSA). Ji papildo pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistemą (HSA), esančią automobiliuose su mechanine transmisija. SSA išlaiko automobilį stacionarioje padėtyje iki trijų minučių, po kurių automatiškai aktyvinamas stovėjimo stabdys. SSA veikia įkalnėse, nuokalnėse ir ant lygaus paviršiaus ir leidžia vairuotojui nukelti pėdą nuo stabdžio. Taip užtikrinama didesnė sauga, didesnis vairuotojo pasitikėjimas ir sumažinamas jo nuovargis. Žalia lemputė prietaisų skydelyje reiškia, kad sistema aktyvinta.
Naujasis „Qashqai" ir toliau išlaiko 2014 m. suteiktą „Euro NCAP" saugos įvertinimą penkiomis žvaigždutėmis.
Veiksmingos galios pavaros, įskaitant 99 g/km CO2 emisiją, kuri yra tarp geriausių klasėje
Efektyvių „Qashqai" variklių asortimentas išliko tas pats – galima rinktis benzininius arba dyzelinius variklius, šešių greičių mechaninę arba CVT „XTronic" automatinę transmisiją ir dviejų arba keturių varomųjų ratų pavarą. Taip patenkinami kiekvieno kliento poreikiai. Asortimentas apima 1,5 litro 110 AG dyzelinį variklį, kurio emisijos siekia vos 99 g/km CO2 ir tik 3,8 l/100 km ir yra geriausios segmente.
Visas variklių asortimentas išsamiai pateiktas toliau.
Variklis | 1,5 110 AG dCi | 1,6 130 AG dCi | 1,6 130 AG dCi | 1,6 130 AG
|