„Nissan“ atskleidžia – 86 % vairuotojų vairuoja jų asmenybei netinkančios spalvos automobilį

  • Daugiau kaip 8 iš 10 vairuotojų vairuoja jų asmenybei netinkančios spalvos automobilį.
  • Dažniausiai reikėtų rinktis ne konservatyvias, pvz., sidabrinę, juodą ir pilką, bet ryškias spalvas.
  • Tyrimas atskleidžia, kad net esant galimybei automobilį pritaikyti sau asmeniškai, daugiau kaip pusė vairuotojų renkasi saugias, neutralias spalvas.
  • „Nissan" kuria „Facebook" pokalbių svetainę „Chatbot", kad padėtų klientams rasti jiems tinkančią spalvą.
  • Testą atlikite čia:https://www.facebook.com/NissanMicraChatbotUK

 

21.9.2017 –  didžioji dalis vairuotojų vairuoja jų asmenybei netinkančios spalvos automobilį. Tai stebinantys rezultatai „Nissan" užsakymu tyrimus atliekančiai kompanijai. Tyrimo išvada atskleidžia, jog net 86 % apklaustų asmenų pasirinko jiems netinkančios spalvos automobilį.

 

Tyrimu nustatyta, kad net ir esant galimybei rinktis iš ryškių išorės spalvų bei kitų suasmeninimo galimybių, automobilių pirkėjai vis dar pernelyg konservatyvūs, kai tenka rinktis automobilio spalvą.*

 

Norėdami akcentuoti suasmeninimo galimybes visiškai naujam „Micra" hečbekui, „Nissan" atliko tyrimą. Jie nustatė, kad maždaug trečdalis apklaustųjų, priklausomai nuo jų asmenybės tipo, turėtų rinktis ryškesnius atspalvius, pvz., oranžinę vietoj tradicinės pilkos ir juodos.

 

Siekdama klientams padėti, „Nissan" kompanija pasitelkė technologijas ir kartu su garsia spalvų psichologe Karen Haller sukūrė pokalbių svetainę „Chatbot". Svetainėje „Facebook" veikianti programa nustato vartotojo asmenybę ir jam pateikia puikiai tinkančią „Micra" spalvą per dvi minutes. Tada klientai nukreipiami į internetinę konfigūravimo priemonę, kur jie gali toliau tobulinti dizainą. Spustelėkite čia testui atlikti.

 

Tiek tyrimas, tiek pokalbių svetainė „Chatbot" buvo sukurti naudojantis Karen spalvų psichologijos patirtimi. Turėdama daugiau kaip 20 metų patirtį, ji dirbo su daugybe pasaulinių prekių ženklų, kad suprastų vartotojų spalvos pasirinkimo motyvus.

 

Visiškai nauja „Nissan Micra" – tai automobilis, kuris puikiai tinka vartotojams, norintiems rinktis ryškias spalvas. Jį galima įsigyti 10 ryškių išorės spalvų, įskaitant ryškiąją „Energy Orange" ir „Pulse Green". Automobilio susmeninimo programa leidžia parinkti kontrastingus aksesuarų atspalvius buferiams, durelėms, ratams ir veidrodėliams.  Be to, naudojant salono suasmeninimo ypatybę galima keisti sėdynės, durų apdailos ir prietaisų skydelio elementus.

 

Nuo prekybos naujaja „Micra" pradžios, maždaug 22 % „Micra" klientų suasmenina savo naują automobilį žymiai originaliau, nei prognozuota. Automobilio puošybai klientai vidutiniškai išleidžia vos 400 eurų.

 

Norint atlikti tyrimą, minėti klausimai buvo sukurti siekiant įvertinti asmenybę, analizuojant asmens elgseną ir pasirinkimus. Šis būdas dažnai naudojamas žmogaus pirminei asmenybei nustatyti, pavyzdžiui, pokalbiuose įsidarbinant.

 

Išvados:

 

-      86 % respondentų pasirinko jų asmenybės tipui netinkančios spalvos automobilį.

-      Maždaug du trečdaliai respondentų rinkosi tradiciškesnes / konservatyvesnes spalvas.

-      38 % respondentų šiuo metu vairuoja pilkos arba juodos spalvos transporto priemonę.

-      53 % respondentų tvirtino, kad spalva lėmė transporto priemonės pasirinkimą.

-      Daugiau kaip pusė asmenų tvirtino, kad pasirinko mėgstamiausią spalvą.

 

Pagal 5 000 atsakymų iš visos Europos, energiją spinduliuojančios spalvos, pvz., oranžinė, turėtų būti lentelės priekyje. Jos reiškia energingos, linksmos ir optimistiškos asmenybės bruožus. Balta asocijuojama su paprastumu, tobulumu ir kontrole, tuo tarpu mėlyna yra rami saplva, ją renkasi žmonės, kurie vertina vienmtisumą.

 

Karen komentaras: „Renkantis spalvą svarbūs socialiniai veiksniai. Pavyzdžiui, ekonominio neapibrėžtumo laikais dažnai žmonės renkasi saugų variantą – automobilį išsirenka iš neutralių paletės spalvų, pvz., juodą, baltą arba pilką. Todėl manęs nestebina, kad du trečdaliai vairuotojų vairuoja konservatyvesnių atspalvių automobilius."

 

Karen tęsia: „Dažnai spalvos pasirinkimai pagrįsti aplinkos lūkesčiais, todėl juoda spalva dažnai laikoma siekiamybe ir yra siejama su aukštosiomis technologijomis bei inovatyviais prekių ženklais. Gali būti, kad be saugumo, jie renkasi tai, ką suvokia, kaip prabangą ir eleganciją."

 

Žmogaus atsakas į spalvą yra susijęs su ankstyvąja vaikyste. Tai ne visada galima apibrėžti simbolizmu arba asociacija. Tai vidinė reikšminga sąsaja su tuo, ko negalime valdyti.

 

Į spalvą žmonės reaguoja skirtingais būdais, todėl atlikęs psichometrinę analizę, specialistas, pavyzdžiui, Karen Haller, gali suprasti asmenybės tipų ir spalvų asociacijos ryšį.

 

„Nissan Design Europe" vyr. spalvų dizainerė Priyanka Gaitonde pakomentavo: „Projektuojant naująją „Nissan Micra" pirmenybė nuo pat pradžių buvo orientuotis į transporto priemonės pirkėjo poreikius. Naujoji pokalbių svetainė „Chatbot" yra inovatyvus būdas išplėsti dizaino studijoje numatytus tikslus, kad klientams pateiktume rekomendacijų dėl jiems labiausiai tinkančių spalvų bei padėtume išsirinkti."