PRISTATYTAS „NISSAN 370Z NISMO"
- Pristatytas antrasis europietiškas „Nismo" serijos atstovas.
- Įspūdingas „Z" modelis išsiskiria ryškiais raudonais „Nismo" elementais ir aerodinamišku dizainu.
- 3,7 litro „V6" variklio galia siekia 344 AG, o sukimo momentas - 371 Nm.
- Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja vos per 5,2 sekundės.
Pristatytas antrasis naujosios europietiškos „Nissan Nismo" serijos modelis „370Z Nismo".
„Nissan Juke Nismo" pėdomis sekantis „370Z Nismo" atskleidžia ypatingojo „Z" privalumus. Jausmus žadinantis kupė pasirodė prieš savo oficialųdebiutąŽenevos automobilių parodoje kovo mėn. Jis buvo pristatytas pasaulio žiniasklaidai per „Juke Nismo Nissan Live" renginį Ispanijos sostinėje Barselonoje.
Šis tik su mechanine šešių pavarų dėže komplektuojamas „370Z Nismo" kupė pasižymi gausybe įvairių konstrukcinių ir dizaino patobulinimų. „370Z Nismo" versija jau pardavinėjama Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkose. Tačiau Europai buvo kuriamas unikalių specifikacijų modelis, pritaikytas čia būdingiems keliams ir jais važinėjančių entuziastų skoniui.
Kaip galima spėti iš žiniasklaidos atstovų reakcijos pristatant naująjį „Nismo", stulbinamas dizainas bus pagrindinis šio „Z" modelio patrauklumą lemiantis veiksnys. Kaip ir kuriant „Juke Nismo", buvo kruopščiai apsvarstyti visi standartinio „370Z" pakeitimai ir pasitelkta „Nismo" lenktynių trasoje sukaupta patirtis. Dizaino pakeitimus inspiravo patobulinti aerodinaminiai sprendimai.
http://www.youtube.com/watch?v=QQrw9LjvmpM
Priekinė automobilio dalis išsiskiria ryžtingesnėmis formomis, kurios pagerina oro srauto tėkmę automobilio apačioje. Tai lemia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir darant posūkius. Dėl pritaikytos naujos konstrukcijos pakabos ir važiuoklės ši papildoma prispaudžiamoji jėga tapo dar efektyvesnė. Tokie pakeitimai užtikrina didesnį stabilumą ir dinamiškesnį valdymą važiuojant keliu ar skriejant trasa.
Iš kitų dizaino patobulinimų minėtinos charakteringos raudonos plonos „Nismo" linijos, pastebimos automobilio priekyje ir gale bei ant durelių veidrodėlių. Automobilis komplektuojamas su platesnėmis aukštos kokybės padangomis ir unikaliais tamsiai pilkos spalvos itin lengvais 19 colių „Nismo" kaltais lengvojo lydinio ratlankiais su sportinio stiliaus raudonais stabdžių "suportais". Kupė galinę dalį puošia dailus naujas aptakas, sudarantis estetinio išbaigtumo įspūdį ir kartu pagerinantis aerodinamines savybes.
Dinamiškumu išsiskiriantis „370Z Nismo" vidaus dizainas dabar kaip niekad sutelktas į vairuotoją. Vairas trauktasalcantaramedžiaga ir oda su lenktyniniams automobiliams būdinga raudona viršutinės pozicijos („viršutinio mirties taško") žyma, kurią galima išvysti ir „Juke Nismo" modelyje. Automobilyje įrengtos visiškai elektra valdomos sportinės sėdynės su „Nismo" logotipu ir raudonais dygsniais, kurie byloja apie aukštą kokybę.
„Z" modelyje montuojamas specialiai „Nismo" suderintas 3,7 litro „V6" variklis, kuris išvysto didesnę galią (344 AG) nei standartiniame automobilyje esantis galios šaltinis (328 AG), o jo sukimo momentas padidėjo nuo 363 Nm iki 371 Nm. Tai sąlygoja greitesnę reakciją žemų ir vidutinių sūkių diapazone, taip pat greitesnį (trunkantį vos 5,2 sekundės) automobilio įsibėgėjimą iki 100 km/h (duomenys dar bus patvirtinti).
Išskirtine dinamika ir valdymu garsėjantis galiniais ratais varomas „370Z" siūlo dar aistringesnę vairavimo patirtį su „Nismo" nuotaika. Vairuotojai galės mėgautis kraują kaitinančiu pagreitėjimu ir išskirtiniu automobilio stabilumu lekiant dideliu greičiu.
Efektyvus stabdymas - dar viena neatsiejama „Z" savybė: „Nismo" inžinieriai pritaikė itin standžias stabdžių žarneles ir panaudojo aukštos kokybės stabdžių skystį (perimta iš „R35 GT-R" modelio). Išskirtinė ir „Nismo" dviejų išmetamųjų vamzdžių sistema, kuri sustiprina jaudinantį „Z" montuojamo 3,7 litro „V6" variklio skleidžiamą garsą.
Daugiau informacijos pateiksime 2013 m. kovo 5 d. vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.
Visą „Nismo" istoriją sužinosite spustelėję čia.